Przejdź do treści

Grupy Docelowe

Grupy docelowe
 
Core target stanowią tu doświadczeni biegacze zarówno z polski jak i z zagranicy, którzy od lat biorą udział w imprezach organizowanych przez słynnego maratończyka Edwarda Dudka na które składają się nie tylko zawody biegowe ale również zimowe edycje imprez na nartach biegowych, które od 23 lat przyciągają rzesze amatorów i profesjonalistów biegów.

Kolejną grupą docelową są osoby w wieku 18-75 lat zainteresowane zdrowym stylem życia, uprawiające sport oraz lubiące brać udział w imprezach plenerowych.
Mieszkający w aglomeracjach miejskich dla których udział w organizowanym maratonie ze względu na
lokalizację w górach i trudność trasy jest wyzwaniem i sprawdzeniem swoich możliwości.

Dzieci i młodzież startujące od lat w Crosie Beskidzkim gdzie trasa jest przystosowana do ich możliwości, dzięki temu wyrastają na biegaczy którzy "łapią bakcyla" i w późniejszych startach biegają maratony. Startują w zawodach różne grupy wiekowe od I klasy po seniorów.

Osobną grupę tworzą startujący w Rajdzie Nordic Walking gdzie grupa wiekowa jest bardzo rozproszona
kobiety i mężczyźni 18-75 lat, jest to grupa konsumencka która zaczyna przygodę z rekreacją gdzie "chodzenie z kijkami" jest pierwszym etapem do rozpoczęcia bardziej intensywnej przygody ze sportem.

Publiczność, osoby towarzyszące – najbardziej wartościowa grupa konsumencka:
kobiety i mężczyźni  24-45 lat, gospodarstwa domowe 2+2, z miast 50K+, dochód miesięczny 2000+ na gospodarstwo domowe;
cechy behawioralne: kobiety odpowiedzialne za zakupy w domu, będące trendy, dbające o odpowiedni zdrowy styl życia rodziny, dbające o odpowiednie odżywianie całej rodziny, same uprawiające sport, wspierające mężów i dzieci w ich dokonaniach sportowych, nie jednokrotnie kierowcy teamów rodzinnych, które nie tylko decydują o zakupach do kuchni, ale doradzają przy wyborze sprzętu sportowego.

Działania skupiamy na zainteresowaniu imprezą jak największej liczby lokalnych mieszkańców z województwa śląskiego i całej Polski którzy od lat stanowią szerokie audytorium naszych zawodów.

Taktycznie wykorzystywane są różne grupy mediów- począwszy od serwisów i portali typowo informacyjnych (takich jak wiadomości24.pl, Onet.pl, Gazeta.pl) portali sportowych (bieganie.pl, forum biegówki.pl, maratony polskie.pl) poprzez portale kobiece, prozdrowotne, life stylowe, serwisy sportowe oraz redaktorzy i niezależni dziennikarze piszący na potrzeby lokalnych i ogólnopolskich serwisów informacyjnych. Do akcji włączeni są również blogerzy.